قابلیت جدید به اشتراک گذاری استوری در اینستاگرام فقط با دوستان نزدیک
نوشته شده توسط : ساحل

این اپلیکیشن برای آسوده خاطری بسیاری از کاربران و احساس امنیت آنان قابلیتی را ارائه کرده است که در آن کاربران برای به اشتراک گذاری استوری با افرادی که خودشان میخواهند، به اشتراک گذارند.

این به این علت است که کاربران اینستاگرام سعی می‌کنند الی فالوورهای زیادی داشته باشند ولی بیننده غریبه بیشتر برایشان دردسرساز می‌شود و به همین خاطر همنشین دارند تنظیماتی داشته باشند لغایت حریم خصوصی‌شان نیز حفظ شود.

با این قابلیت جدید اینستاگرام میتوانید دوستان خود را از بین فالوور های خویش فهرست کنید و یک حلقه دوستانه و خصوصی برای به اشتراک گذاری استوری و محتوای مورد نظرتان ساختن دهید.

برای اضافه کردن افراد به فهرست خود:

close friend instagram چیست

به ایندکس خویش بروید و روی "Close Friends" در منوی سمت راست ضربه بزنید. می‌توانید افراد موردنظر را به آن اضافه کنید. استوری جدید شمارا تنها افرادی که در این لیست اضافه شدند، می‌توانند مشاهده کنند.

فقط شما می توانید فهرست رفقا تقریبا خویش را ببینید و هیچ کس نمی تواند درخواست اضافه شود، هنگامی که شما «استوری» به اشتراک می گذارید، گزینه ای برای اشتراک گذاری با افراد در فهرست دوستان کم و بیش خود خواهید داشت. اگر شخصی شما را به لیست خویش اضافه کرده باشد ، هنگام نگریستن استوری خود یک نشان سبز را نگریستن خواهید کرد. شما در ضمن یک حلقه سبز در گوشه ها-کناره ها عکس نمایه خویش را در سینی استوری خواهید دید.





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: